NOT: Videoları geniş ekran izlemek için yazılar altında belirtilen bağlantıları kullanın.
    To view the videos in large view, use the links stated below the texts.


Bu site halen yapım aşamasındadır. / This site is still under construction.

23 Ağustos 2007 Perşembe

Klassikko


Kim Jack Black'i sevmezki?! Zaten o da bunun farkında ve o sahip olduğu yüksek egoyuda bu yüzden hakediyor.

Birçok filmini izledim fakat "Tenacious D in The Pick of Destiny" bir başkaydı.

Kyle Gass ve Jack Black'in Tenacious D isimli gerçek müzik grupları, Komedi Rok ve "Heavy Metal"i birleştirip folklorik ve akustik tınılar eşliğinde şahane eserler üretiyorlar.

E ben de üretken biri olmam itibari ile filmi izledikten sonra kendimi müdehale etmekten alı koyamadım.

Video montajlama ile az çok haşır-neşir olan biri, çok kısa süreli görüntüler üzerinde ve tekrar odaklı bir çalışmada ilerledikçe, orijinal iskelete kafanız karışmadan bağlı kalmanın ne kadar zor olduğunu biliyordur. İyiki "zaman kodu" denilen şeyler var -ki onları bile, sürekli kontrol etmek ve süreler dahi saniye bile değil, "kareler" olunca işin gene bir farkı kalmıyor.

İşte ben de, aşağıdaki videoda bakalım nereye kadar gidecek diye bir "deneysel" yapmaya çalıştım.

Umarım ilginizi çeker, beğenirsiniz ve yüzünüze bir gülümseme kondurabilirim.

Süper seyirler...


Hiç yorum yok: